Monday, November 12, 2012

Jotain sinistä

Huomasin sattumalta eilen, että minulla on aika monta vaaleansinistä lakkaa ja päätin huvikseni esitellä ne teille. Lakat on kauniita pulloissa mutta jostain syystä päätyvät harvoin kynsille.
Ehkä se johtuu siitä, että minulla ei ole juuri lainkaan sinisiä vaatteita tai asusteita joten väri tuntuu kynsilläkin vähän vieraalta.


GOSH Oh My Gosh Baby Blue
Models Own Beth's Blue
Essence Absolutely Blue
Flormar 446


GOSH Lavender Love
MIYO Tropicana
Golden Rose 181
OPI What's With The Cattitude?


Miyossa on shimmeriä
Tälläinen kokoelma  - joka muuten kasvaa yhdellä yksilöllä kunhan kusti polkee fb-kirpparilta ostamani China Glazen Secret Periwinklen laatikkooni saakka:)

Löytyikö joukosta juuri sinun suosikkejasi?


18 comments:

  1. MIYOn lakka on noista suosikkini ! :) Ihan värin kuin myös levittyvttden ja peittävyyden takia. Tuo OPIkin näyttää upealta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se ei muuten ole koskaan päätynyt kynsille asti vaikka siitä on tosi kauan kun sen olen hankkinut:o OPI on tosin vielä vanhempi, sillä olen sentään lakkaillut.

      Delete
  2. Nuo näyttää kaikki kiekolla tosi kivoilta. En varmaan omista yhtään noiden väristä lakkaa kun en osaa niitä käyttää! :D

    ReplyDelete
  3. Aaah ihania<33 essencen ja opin voisin ottaa samantie:3 sinisen ystävä henkeen ja vereen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *piilottelee lakkoja selkänsä takana* :)

      Delete
  4. My Gosh Baby Blue ja What's With The Cattitude? ovat ihastuttavan sävyisiä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä tykkään kans Baby Bluesta ehkä eniten:)

      Delete
  5. Tummansinistä en osaa käyttää, mutta turkoosit, mintut, harmaansiniset, sinivioletit ym. on ihan mun lemppareita! Ja koska pukeudun mielikuvituksellisesti lähinnä harmaaseen ja mustaan, ei vaatteiden yhteensopivuuskaan ole ongelma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä pukeudun pääosin valkoiseen, mustaan ja johonkin lilan sävyyn, yllättäen myös lilat lakat on lemppareita:)

      Delete
  6. Miyo on lenppareita, sitten piti tilata kans tuo models ownin lakka. Ensimmäinen tuoksuu ja ihana salahohde siinä, jälkimmäinen peittää kuin tikkurilan ulkomaali kahdella kerroksella! Laventelin sininen on ihana väri, kelpaisi nuo kaikki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. *piilottelee yhä lakkoja selkänsä takana* :D

      Delete
  7. Tykkään kovasti tuollaisista sävyistä, mutta mulla on tosi vähän sinisiä lakkoja, kun ei ne oikein näytä mun kynsillä hyvältä. Se on vaan jotenkin vieras väri mullekin. Noista sun lakoista mulla on vain Flormar 446, mutta se on kyllä kiva ja hyvälaatuinne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On muuten totta, todella hyvä ostos hinta-laatusuhteeltaan:)

      Delete
  8. Tosi ihania <3
    Itselle ovat (valitettavasti) kanssa siniset tosi vieraita, samoin vihreät lakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on kans ollut ongelmallinen suhde vihreisiin lakkoihin mutta olen koettanut varovasti lähestyä niitä, joskus jopa onnistuen siinä:)

      Delete
  9. Tuo Miyon tuoksulakka on kyllä valtavan ihana (: Samoin tuota Flormaria olen katsonut vähän sillä silmällä, mutten ole vielä itselleni hankkinut. Sininen on kyllä ihana väri <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen Flormaria, on tosi hyvälaatuinenkin:)

      Delete