Thursday, December 27, 2012

Vanhoja lakkoja ja uusia tuulia

Olin aikeissa jättää postaamatta nämä välipäiväkynnet jotka lakkasin pikapikaa koska nämä eivät tarjoa mitään uutta. OPI German-icure By OPI on nähty jo aikaisemmin täällä ja jotenkin samanhenkisillä koristeluillakin. No sentään voin kertoa teille, että myös noista hopean värisistä ääriviivatarroista leviää värit kun päälle levittää kynsilakkaa:D Jollain tavalla kuitenkin pidän tästä efektistä:)

German-icure By OPI on kiistatta yksi rakkauslakkojani. Sillä on uskomattoman helppo lakata ja siistittävää ei juuri jää. Minulla on myös Every Month Is Octoberfest mutta tämä vaan sytyttää enemmän.

Kuvissa näkyy kissankarvoja ja unohdin rasvata kynsinauhat, jotka eivät oikein tykänneet asetonilla hinkkaamisesta, jonka uhreiksi ne joutuivat kun poistin joululakkaukseni fimoja ja strasseja.




Huomenna on viimeinen työpäiväni nykyisen työnantajan palveluksessa. Saapa nähdä, mitä seuraavaksi keksin vai onko minulla yllättäen mielin määrin aikaa lakkailuun ja blogin päivittämiseen...

14 comments:

  1. Kiva, että postasit, mä näitä kademielellä katon :) Mun piti pitää kertyneet lomat, mutta vuoden vaihteen jälkeen ei mullakaan työt häiritse harrastustoimintaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kappas, nyt vasta katoin ton vanhemman postauksen, siellähän tuo samainen lakka näyttää ihan ruskealta :O

      Delete
    2. Postaillaan sit kilpaa kun on tota aikaa... :D

      Tosiaan huomasin vasta itekin, että aiemmassa postauksessa kuvat on otettu hehkulampun valossa ja nää uudemmat päivänvalossa, näissä sävy on totuudenmukaisempi:)

      Delete
    3. Mä pyörittelin tänään pulloa käsissäni Emotionsissa, pakkohan se oli :D On kyllä jännä väri.

      Delete
  2. On se vain kaunis lakka! <3 Mä en äkkiä muista kummasta mä tykkäsin enemmän, taisi olla juuri tämä :D Oon huomannut kans, että ääriviivatarrat leviää, mutta muakaan se ei ole haitannut. Enemmänkin se, että niitä on haastava pidätellä kaarevalla kynnellä siihen asti, että päällyslakka on kuiva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näissä on aika hyvä liimapinta sentään, tosi mulla ei ole kaarevat kynnet. Aika tarkka saa olla siinäkin, kun noita irrottelee arkilta kun niitä ei saisi päästää taittumaan.

      Kyllä tää sinne TOP 10-kerhoon saattaa nousta jos alan kauneimpia lakkojani listaamaan:)

      Delete
  3. Oli hyvä kun postasit, noi näyttää eri sävyisiltä noissa postauksissa. :)

    Mä niin tiedän tuon pätkätyöläisen ihanuuden... Itse oon ollut töissä yliopistolla, jossa työt määräytyi tasan hankkeiden mukaan. Jos uusia hankkeita ei saatu edellisten loppumisen aikoihin, töitä ei voitu jatkaan kun ei rahaakaan ole. Aina vaan väki pellolle odottelemaan seuraavaa hanketta, jos sellaista edes tuli... Tsemppiä siis sinne! :)

    Älä kuitenkaan itseäs niin kiireiseksi keksi, ettet bloggaamaan ehdi! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tosiaan, nämä uudemmat on kuvattu päivänvalolampun alla ja aiemmat hehkulampun. Tosi iso ero, nyt vasta huomasin itsekin:o

      Meillä oli YT:t ja vaikka omassa yksikössä vältyttiin irtisanomisilta, koko porukka lomautetaan joten tällaiselle keikkaduunarille ei voi töitä antaa:/ Ehkä tääjotenkin taas suttaantuu, positiivista uskoa tulevaan myös sulle!

      Delete
    2. Näinhän se menee, että keikkaduunareita ei saa ottaa töihin jos vakkareita lomautetaan... Mutta hyvä kuitenkin jos on jalka oven välissä kun niitä töitä taas tulevaisuudessa on. Ja ainakin kokemusta saa jokaisesta pätkästäkin. Aina ne asiat on jotenkin järjestyneet, täytyy vaan edelleen luottaa siihen. :)

      Delete
    3. Yritän olla menettämättä uskoani siihen, että asiat järjestyvät. Tiedän kuitenkin, että mä olen varsin hyvä ja osaan monenlaista, joten eiköhän joku mut palkkaa ainakin jossain vaiheessa:)

      Delete
  4. Nää on niin kauniit! Yksinkertaista ja eleganttia, tosi ihanat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Ja kestää näköjään sen kolme päivää, nyt sunnuntaina alkaa vähän repsottaa noi tarrat, torstaina siis lakkasin.

      Delete